Το κέικ του φαριν-απ, ελαφρώς πειραγμένο!

Σαν παιδί, η μαμά μου έφτιαχνε συχνά κέικ, με τη συνταγή που είχε το φαριν-απ! Μια από τις πρώτες παρεμβάσεις που έκανα ήταν η μείωση της ζάχαρης από 2 κούπες σε 1 και 1/2, μια χαρά είναι η γλύκα! Τώρα πια έχω καταλάβει τη σημασία που έχει να είναι τα αυγά και η μαργαρίνη ή το βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου. Χτυπάω τη ζάχαρη με τα λιπαρά για αρκετή ώρα, μέχρι το μείγμα να ασπρίσει. Όταν δεν έχω βγάλει το ΒΙΤΑΜ από το ψυγείο, το βάζω για 6-7 δευτερόλεπτα στο φούρνο μικροκυμάτων και το αποτέλεσμα είναι σχεδόν το ίδιο. Ψήνω σε δύο μακρόστενες φόρμες, μια με λευκή ζύμη και μια με ψηφίδες σοκολάτας. Τελευταία μου προέκυψε η παρακάτω εκδοχή, στο πνεύμα της κρίσης και αυτή:

1 φαριν-απ
1 1/2 φλ. ζάχαρη
λίγο απόσταγμα φυσικής βανίλιας ή το ξύσμα από ένα ακέρωτο πορτοκάλι
100 γρ μαργαρίνη
100 καλαμποκέλαιο (ή 70 γρ. ελαιόλαδο)
προαιρετικά, 1 κουταλιά βούτυρο, από αυτό που βάζουμε στους κουραμπιέδες
3 αυγά
1 ποτήρι γάλα + λίγο παραπάνω, αν θέλω και χυμό πορτοκάλι
1 χούφτα σταγόνες σοκολάτας ή 1 φακελάκι τρούφα (χρωματιστή ή σοκολατένια)

Ακολουθείτε τη συνταγή στο πακέτο της φαρίνας! Καλή επιτυχία!

Copyright © 2009 - To μουτουπάκι μου! - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template